missmk

Live your life before someone else does

Lovely memories

Publicerad 2012-12-19 21:42:07 i Allmänt,


Har pratat lite med min älskade Sofie ikväll! Får nästan tårar i ögonen när jag tänker på att det aldrig kommer bli så igen som hon har skrivit. Jag och dessa tjejer har haft så sjukt kul i våra bästa år för ganska många år sedan nu. Vi var singlar, festtokiga och då vi alla är väldigt sociala, glada och har levt med den inställningen "bryr-oss-inte-vad-nån-tycker-och-tänker-om-oss så har vi inte kunnat haft det bättre.
 
Vi kunde få för oss att åka till andra städer och ta in på hotell, jag och Sofie åkte till Cypern en vecka, vi satt hemma hos varandra och bara var, vi var ute och käkade i Gävle och var även ute och dansade m.m. Vårat förflutna kan jämföras lite som med Vänner-serien. Är så himla glad och tacksam att jag har lärt känna alla dessa gobitar för snart 7 år sedan. Fasiken vad mycket kul vi har varit med om tillsammans.
 
Här kommer lite bilder från förr i tiden, så små och söta vi var ;)
 

Sofie på en av Gävles alla bockar ;)
 
 
Sofie, Nathalie och Malin.
 
 
Tjejerna på en av alla kvällar på Gävles hetaste hak ett tag - Berggrenska!
 

Emelie och jag en helg i Västerås.
 
 
Västerås pigga och glada ;)
 
 
 
Skybar i Västerås.
 
 
 
På väg till Cypern.
 
 
Cypern.
 
 
Och Cypern igen.
 
Fasiken vad jag saknar dessa tjejer! Åren går och som ni ser så har det yttre förändrats markant... haha... och även det inre. Nu har vi vuxit upp till ordentligare och mognare tjejer. Jag är glad över allt jag varit med om alla år förr i tiden när det bara var vänner, killar och fest som gällde för det har format mig till den jag är idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela