missmk

Live your life before someone else does

Mina ljusa ögon...

Publicerad 2012-12-03 19:06:00 i Allmänt,

W4I5jQ on Make A Gif, Animated Gifs
 
 
...platsar i skräckfilmer. På väldigt kort tid har flera människor jag mött kommenterat min ögonfärg. De häpnas av den och tycker att jag lätt kan få filmroller som en iskall mördare, psykopat etc. Haha.
 
Senast i lördags när jag satt vid datan på jobbet så stod det en man och pratade med min kollega Cindy. Jag kände mig iakttagen och tittade upp på honom varav han står och stirrar och pratar om mig. Då kom Cindy fram till mig och sa "Den där mannen undrar om du har färgade linser?"
 
När det gick upp för karln att det är min naturliga färg log han stort samtidigt som han såg lite rädd ut. Haha ja, jag kanske får söka roller till skräckfilmer framöver och skrämma slag på folk ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-03 21:05:23

Jag har oxå tänkt på de att du skulle göra dig bra i en rysare=) Dina ögon måste vara bland världens finaste. De kan inte finnas många som har så ljusa och fina som du har!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-04 01:49:17

Kan bara hålla me föregående talare... Sjukt fina ögon. Ja hela du är bländande vacker! Kan tänka mig att du faktiskt har det lite jobbigt på killfronten. Du vet när man har allt som du faktiskt har (komplett personlighet och ruggigt snyggt yttre) så har det en tendens att skrämma iväg oss killar. Vi vill helst ha en "standardtjej" där vi vet att vi inte behöver känna konkurrens i från andra killar... Sorry om du tar illa upp vilket inte är meningen. Ha det gött!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-12-05 23:40:12

Tack för era fina ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela