missmk

Live your life before someone else does

Minst fyra månader kvar...

Publicerad 2012-12-12 22:15:00 i Allmänt,

 
...tills jag kan ta på mig min fina lila klänning igen. Suck vad lång tid.
 
Jag trotsade min feber idag (som för övrigt är på väg att lämna min kropp som tur är) och började titta lite bland mina kläder inför flytten om två veckor. Jag hittade min lila klänning som jag älskar!!
 
Jag går sällan ut på krogen här i Stockholm men när jag väl gör det, ser jag väldigt ofta tjejer som är lika lättklädda som om de nyss intagit en afterbeach en stekhet dag. Men jag kan inte klä mig så under vintern. Fy vad kallt!
 
Nej jag får snällt vänta tills det börjar bli vår och sommar igen.
 
Herregud kan inte förstå att jag flyttar om två veckor. Tiden går så fort. Gud vad kul det ska bli! Ska bara bo här en vecka till innan jag åker hemåt över jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela