missmk

Live your life before someone else does

Mitt nya hem

Publicerad 2012-12-28 17:17:00 i Allmänt,

 
Nu har jag flyttat till Kungsholmen. Känns superbra! Tror att jag kommer trivas väldigt bra här. Nu kan man ju ta hem folk också, det kunde jag inte tidigare då vi bodde så litet. Så nu kan jag bli social igen ;)
 
Nu sitter jag i soffan och ska dricka te och väntar på att tv:n ska komma. Den skulle levereras ikväll. Jag tänkte först att jag kan vänta med en tv och inte ha så bråttom med att skaffa en men gud vad skönt att jag beställde en tills idag.
 
Jag tittar inte så mycket på tv men jag känner mig ändå handikappad och ensam utan en tv. Skönt att ha den på i bakgrunden så man får höra lite röster :)
 
Här kommer lite bilder på mitt fina nya hem:
 
 
 
Diskmaskinen är jag mest glad för i hela lägenheten haha. Fasiken vad skönt!!
 
 
Älskar takkronan i badrummet!
 
 
Nya lampan och ljusstaken som jag köpte igår.
 
 
 
Magasin till förbannelse i hyllan. Men är man en blivande frilansjournalist så ska det se ut så här helt enkelt ;)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela