missmk

Live your life before someone else does

Musikhjälpen och middag med Takida

Publicerad 2012-12-15 11:36:00 i Allmänt,

 
Har suttit och lyssnat flera dagar i rad på Musikhjälpen. Vilket genialiskt program det är! Det räddar inte bara liv utan det är en fantastisk underhållning med sympatiska och naturliga människor. Ingen ytlighet så långt ögat når utan bara värme och diskussioner om intressanta och roliga ämnen och superbra musik!

Gina och Jason tillhör även mina favoriter av programledare/artister i detta land. Gina är en lysnade förebild för hur tjejer borde vara i dagens samhälle - sig själva! Och Jason, han är bara för härlig. Jag träffade honom en kväll i Gävle för ett tag sedan. Mycket trevlig man! Den tredje kille Kodjo har jag tyvärr ingen uppfattning av men han verkar också lika härlig som de andra två.
 
Jag myser minst sagt till Musikhjälpen. Sen håller jag febrilt på att kollar på auktionerna också. Har ni sett att man kan få en middag med Takida?! Jag som ÄLSKAR sångaren Robban. Faktum är att jag är lite förälskad i honom. Men budet är uppe på över 10 000 kr såg jag. Nja, inte riktigt vad min budget tillåter såhär innan jul ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela