missmk

Live your life before someone else does

Ni måste läsa Alex Schulmans senaste krönika!

Publicerad 2012-12-16 14:00:42 i Allmänt,

 
Varje gång jag läser Alex Schulmans krönikor så förvånas jag över hur väl man lever sig in i hans text. Jag såg hela händelseförloppet framför mig nu när jag läste hans senaste krönika. Den är hemsk då hans dotter gör sig illa men ändå så himla rolig. Jag förstår verkligen inte hur han kan få till en text så allvarlig, rolig, intressant och tänkvärd på en och samma gång.
 
Förmodligen mycket tack vare att han är en fantastisk person som inte är rädd för att visa sina känslor och bjuder på sig själv.
 
För ganska många år sedan nu tyckte jag att han var patetisk (jag hade fördomar, illa!) jag tyckte liksom att han trodde att han var något men det kan jag säga, han om någon är något! :) Jag älskar denna karl!
 
Läs hans senaste krönika "Min 3 årnig tror att jag kastade henne i marken" här:
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/alexschulman/article15939177.ab
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela