missmk

Live your life before someone else does

På med partystassen

Publicerad 2012-12-21 21:05:47 i Allmänt,

Sist jag klädde upp mig och sminkade mig ordentligt kommer jag inte ens ihåg. Tror det var kvällen vi var på Swedish House Mafia. Men då var vi inte ut efteråt utan åkte raka vägen hem... Ikväll ska jag gå ut och roa mig lite. Det behöver vi alla ibland.
 
Jag blir knäpp av att vara hemma för länge. Och på senaste tiden har jag bara pluggat, jobbat och umgåtts med mina kollegor (absolut inget fel på dom) men det är ju så kul att gå ut och slappna av, ta en öl och träffa nytt folk.
 
Har inte varit ut i Gävle sen augusti! Väldigt lång tid. Ska fixa håret nu och sen ta en taxi till Ida och några andra tjejer som är på Helt Enkelt nu.
 
 
Hehe den sista bilden bjuder jag på ;)
 
Ha en underbar kväll alla!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-21 21:40:21

Vilken skönhet! Sjukt vacker du måste lätt va den snyggaste tjejen gävle har att komma med =)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-12-22 21:17:28

Tack men oj vad du överdrev rejält där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela