missmk

Live your life before someone else does

Paket från den lilla!

Publicerad 2012-12-21 01:12:00 i Allmänt,

 
Har installerat mig hos mamma och pappa nu. Så skönt och mysigt! Fick till min glädje se att jag hade fått paket också. Beställde hem iLash till mamma och pappas adress uti fall att den skulle hinna komma medans jag var här hemma och det gjorde den! Jäklar vad snabbt det gick. Jag är på jakt efter tjockare ögonfransar. Långa behöver jag ej för det har jag redan så till den grad att dom är ivägen ibland när jag ska sminka mig för festligare aktiviteter.
 
Har precis kletat på mig detta och nu väntar jag på ett synligt resultat efter några veckor annars kommer jag grina blod av min godtrogenhet.
 
Jag hade även fått ett paket av min lilla guddotter Vilja. Hennes mamma hade tydligen lagt det i brevlådan för några dagar sedan.
 
 
En almanacka full av bilder på mitt lilla gohjärta!! Vad glad jag blev! Längtar så jag spricker till februari nu då jag åker upp till Sälen för att åka snowboard och hälsa på henne och hennes mamma och pappa. Ska kramas med dom riktigt ordentligt! Vilja fyller även år i slutet av februari så jag ska köpa på mig presenter till hennes också.
 
Jag beställde pizza ikväll när jag kom hem till mamma och pappa och efter det somnade jag på soffan nästintill med gaffeln i munnen. Var så trött! Sen vaknade jag kl 23 och är nu tvärpigg. Har precis gjort adressändring till nya adressen på Kungsholmen och ska även ta och beställa en tv nu som ska levereras hem till min nya lägenhet.
 
Synd bara att det finns en hel djungel med dessa apparater som är så fruktansvärt ointressant! Men en tv måste införskaffas så det är bara att sätta igång och leta...
 
Imorgon ska jag till Helt Enkelt i Gävle för första gången på evigheter med min fina kompis Ida. Det ska bli mycket trevligt!
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela