missmk

Live your life before someone else does

Shoppa lite inredning på Annandagen

Publicerad 2012-12-25 01:10:00 i Allmänt,

 
Jag såg att lite av texterna försvinner i inläggen ibland, bland annat i det senaste inlägget men jag hoppas att det bara är temporärt.
 
Hoppas att ni alla har haft en mysig julafton med nära och kära och att ni ätit er mätt på mat och godis. Jag har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv som jag gjort idag. Kan knappt röra mig. Men gott var det :)
 
Under julklappsutdelningen hände en rolig sak som nog bara händer i min släkt. Min kära pappa säger till mig: "Blev det bra med presentkort från Stadium nu när du snart ska till Sälen?" Varav jag svarar: "Tack pappa, men jag har inte öppnat ditt paket än." Haha härligt med överraskningar ;)
 
När jag kom hem från moster med familj så beställde jag en tv-bänk som kommer i början av januari. Jag har bara den nya lägenheten i tankarna nu så jag har ägnat hela kvällen åt att lusläst olika inredningsbutiker på nätet och spanat in vad jag ska beställa samt köpa på onsdag när jag tänkte shoppa lite i Gävle.
 
Jag har fullkomligt kärat ner mig i färgerna brun, lila, blå, vit och silver tillsammans. Så himla sngg kombination!!
 
Vissa av dessa grejor har jag beställt samt ska köpa på onsdag:
 
 

Denna tv beställde jag dagen innan julafton. Tidig julklapp till mig själv ;)
 

Den här fina tv-bänken beställde jag ikväll.
 

Den här fina ljuslyktan fick jag av mamma nu i julklapp. Superfin! Hon såg att jag hade lagt upp den på bloggen för ett tag sedan och köpte den efter det. Snällt och smart! ;)
 
 
 
Ska köpa till dessa dessa tre färger.
 
 
 
 
Fina kuddar till gråa soffan!
 
 
Flaskor till badrummet.
 
 
Fönsterlampa.
 
 
 
 
 
 
Snygga och sköna påslakan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är det väl suuuupersnyggt att blanda dessa underbara färger!!!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela