missmk

Live your life before someone else does

Ska jag eller ska jag inte...?

Publicerad 2012-12-11 00:36:00 i Allmänt,

 
Första steget ut i branschen... Jag har beslutsångest. Ska jag börja blogga på Gefle Dagblad eller inte? Det är ju bra träning för mig och sen är det ju min hemstad så att säga så det skulle vara kul!
 
Får se hur jag gör :)
 
Nu måste jag sova, det börjar bli sjukstuga här hemma i lyan. Jag har haft lite feber på jobbet ikväll och går runt som en tickande bomb.
 
Under dessa månader som jag har bott i Stockholm så har jag inte varit mig själv med någon nästan. Jag har varit spänd, stressad och tillbakadragen. Det har ju såklart att göra med alla nya intryck, skolan, jobbet m.m. Det är ju inte såhär jag är egentligen men nu känner jag att samma gamla Madde kommer att komma tillbaks igen! ;)
 
Innan jag somnar ska jag smaka på Emmas smördegskakor fyllda med choklad. Hon älskar att baka och laga mat så det luktar alltid så gott i lägenheten. Vilken tur jag har som har fått en sån snäll och duktig sambo här i huvudstaden. Kommer sakna henne när jag flyttar.
 
Sov gott mina vänner!
 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-12-11 12:55:40

Vad kul, klart du ska!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela