missmk

Live your life before someone else does

Slumpigt!

Publicerad 2012-12-07 13:54:51 i Allmänt,

 
Nu har jag intervjuat Camilla. Det gick väldigt bra! Gud vilken gullig tjej. Lärde mig så mycket av henne.
 
Blev även väldigt överraskad idag på Camillas kontor. Jag har ju även velat intervjua Jacqueline Joo (som ni ser i klippet ovanför) som också är utbildad journalist och är numera relationsexpert i mediabranschen som medverkar eller medverkade (vet inte om hon är kvar längre) på Vakna med the Voice. Jag hörde av mig både till Camilla och Jacquleline och båda svarade och ville bli intervjuade.  Jag valde Camilla som svarade först.
 
Det visade sig idag att dessa två tjejer delar kontor vilket jag inte hade den blekaste aning om! Så när jag sitter där med Camilla så kommer Jacqueline in på kontoret efter ett tag. Gud vad vi skrattade när vi insåg hur slumpigt detta var. Härliga tjejer minst sagt!
 
Nu ska jag sätta mig i lugn och ro i morgon och skriva ett första utkast av porträttet. Måste även ringa till Camilla och komplettera lite som jag inte hann med. Vi pratade nästan sönder varandra idag så att det blev väldigt stressigt på slutet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela