missmk

Live your life before someone else does

Slut på julfirandet

Publicerad 2012-12-26 18:50:09 i Allmänt,

 
 
Nu är det slut på julfirandet och imorgon återgår jag till vardagen och börjar med shopping. Idag har jag varit hos mormor och morfar. Vi har fikat och spelat spel. Igår var jag hos farmor och åt mat och fikade även där. Herregud det känns som om man har gått upp 10 kg på bara några dagar.
 
Jag fick världens skrattattack hos farmor igår. Hon är så rolig och gullig. När vi fikade skulle mamma hälla i mjölk i kaffet, bara det att farmor hade hällt i socker i mjölkkannan. Pappa gick då för att hämta mjölk i kylen och då visar det sig att han håller på häller i fruktyoghurt i mammas kopp. Haha. Vi alla trodde att det var rödmjölk men så var det ej.
 
Sen ville farmor ge mig en julklapp, en jättefin skål som hon hade vunnit som hon inte ville ha och den slog hon in med kirurgtejp :) Haha. Det är tanken som räknas! Jag hade mascara ända ner på kinderna efter att ha skrattat så mycket.
 
 
 
Fina farmor 15 år gammal.
 
 
Mysigt och fint hemma hos farmor.
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela