missmk

Live your life before someone else does

Snyggaste jackan i backen!

Publicerad 2012-12-03 01:21:00 i Allmänt,

 
Kärlek vid första ögonkastet! Jag satt och letade efter lite jackor på internet ikväll och fick till min glädje syn på denna supersnygga snowboardjacka från Bonfire Heavenly. Jag blev framförallt kär i färgen då en av mina favoritfärger är vinröd. Sen tycker jag att hela designen är läcker.
 
Jag tvekade inte en sekund. Jag klickade hem den på en gång trots att den var långt över det priset som jag hade tänkt ifrån början men jag bestämde mig för att unna mig den i alla fall. Tur att man är singel så att man inte har någon annan att ta hänsyn till i sånna här lägen, haha.
 
Jag kommer ha den snyggaste jackan i backen kan jag se redan nu!
 
 
 
 
 
Min favoritkille på denna jord lekte bartender ikväll. Han bjöd på smarriga drinkar gjorda av vatten, citrondroppar och äppelskivor ;)
 
Snacka om att det här kommer bli tjejernas drömkille när han blir vuxen! Jag ser redan nu att han kommer bli otroligt snygg. Han har dessutom en väldigt fin personlighet redan som 9 åring så ja, svärmorsdröm minst sagt! Men nu är han MIN! ;)
 
Vi har så kul ihop och varje gång jag ska åka hem ifrån Marie så säger han "Neej måste du åka hem?" och så blir han besviken. Naw sötis!
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela