missmk

Live your life before someone else does

Sommarbilder

Publicerad 2012-12-15 22:29:38 i Allmänt,

 
Usch att det alltid ska vara snöstorm. Blir tokig snart!! Vad har vi gjort för att förtjäna detta? I framtiden så är det inte helt omöjligt att jag bor utomlands andra halvan av året för jag orkar inte med snö, slask, kyla och storm längre.
 
Jag längtar redan till sommaren. Här kommer lite sommarbilder:
 

Denna tog jag utanför Sandviken i somras. Fin va?
 
 
 
 
Tylösand med Mia och Marie i somras! Oförglömligt!
 
 
Mallis förra året med Sofia när vi hälsade på min duktiga kompis Johan som äger en bar/restaurang där nere.
 
Dags att krypa ner under täcket nu...
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela