missmk

Live your life before someone else does

VSF Show!

Publicerad 2012-12-25 21:29:00 i Allmänt,

Har suttit klistrad framför Änglarna ikväll. Det är höjdpunkten på året. Jag är ingen glamour-tjej där allt måste kretsa kring det yttre men den här showen är så fantastisk på alla sätt!!!
 
Tjejerna är även väldigt intelligenta. Inte alls sånna bimbos som bara ska festa och hänga med kändisar utan de har verkligen något innanför pannbenet och det är därför som showen blir extra bra.
 
Min största dröm när jag var yngre var att vara en utav dom och gå där på catwalken inför hela världen iklädd en BH för 20 miljoner kronor. Det är nog en dröm som de allra flesta tjejer har haft. Men det kan inte vara speciellt hälsosamt att vara en ängel. Det kräver steeeenhård träning 8 timmar om dagen i flera veckor. Och en tuff diet på det. Inte undra på att dom får en saftig lön.
 
Vi har en svensk ängel som var med detta år. Elsa Hosk, född 1988 och uppvuxen i Bromma. Hon var en väldigt lovande basketspelare innan modellkarriären tog över. Det är mest sporttjejer som kommer fram och blir supermodeller. Alltså sånna som egentligen fullstänidgt skiter i det senaste modet och som istället sportar. Ett annat exempel på det är Caroline Winberg (som var en av änglarna för något år sedan) som var den bästa fotbollsspelaren i AIK innan hon erövrade världen på catwalken. Grymt!
 
 
 
 
Fasiken vad bra Rihanna är! Jag älskar hennes låt, Diamonds.
 
 
Denna outfit kostar ca 40 - 50 miljoner kr.
 
 
Adriana Lima.
 
 
Söta Candice Swanepoel.
 
 
Miranda Kerr.
 
 
Svenska Elsa.
 
 
Erin Heatherton.
 
 
 
Och min absoluta favorit som måste vara världens vackraste kvinna, brasilianska Alessandra Ambrosio.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela