missmk

Live your life before someone else does

Bara lite större än Läkerol Arena ;)

Publicerad 2012-01-29 12:54:59 i Allmänt,

Hej på er! Tycker synd om mig själv idag. Är seg och har ont i huvudet. Precis när jag hade gjort mig klar och skulle dra mig ut i nattlivet igår så hittar jag inte mitt bankkort! Blir tokig på mig själv. Ibland lägger man ju bara ner det i någon ficka när man är stressad så efter att ha letat ett bra tag så hittade jag det i en annan jacka.. F*ck!
-
Nu ska jag ta mig i kragen och gå i lite affärer idag och se om jag kan hitta något åt min kära mamma som fyller år på tisdag...
-
Glömde ju bort att lägga upp ett klipp från Staples Center så här får ni ett när Kings gör entré på isen. Jag måste ju säga att svenska elitserien har faktiskt snyggare entré MEN upplevelsen på plats slår allt! Ska lägga upp ett till klipp sen precis när Kings har gjort mål :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela