missmk

Live your life before someone else does

Beställt.

Publicerad 2012-01-20 18:15:42 i Allmänt,

Har klickat hem dessa grejor för en stund sen...


Nu finns ingen återvändo. Jag har handlat för över tusenlappen och det är så olikt mig. Hade det här varit för bara ett år sedan så skulle jag ALDRIG ens tänka tanken att lägga ut mer än 200 kr på träning. Men nu tänker jag tydligen lite annorlunda.

Jag har till och med beställt proteinpulver? För ett tag sen hade jag skrattat åt mig själv just nu för jag HATADE alla proteindrinkar och pulver och allt som folk höll på med. Tyckte det var så otroligt töntigt. Men jag ska faktiskt prova detta nu och se om det verkligen ger resultat medans man tränar eller om det bara är ett sätt för företagen att få sälja.. Man får aldrig reda på något här i världen om man inte provar sig fram så upp till bevis nu!

Kunde ju inte bara klicka hem träningsgrejor ju! Därför beställde jag dessa snyggingar också ;)
Nu får ni följa mig mer än någonsin kära läsare och se om bland annat proteinpulvret kommer ge något resultat på kroppen.. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela