missmk

Live your life before someone else does

Den finaste och mäktigaste synen som finns!

Publicerad 2012-01-21 15:27:50 i Allmänt,

David Beckham med hans dotter Harper Seven.

Jag vet att jag pratar för otroligt många tjejer nu när jag säger att detta är den finaste och mäktigaste synen som finns. Att se en pappa kärleksfull tillsammans med sitt barn! Så otroligt fint!!!
Jag kan bli kär i en kille på stan som jag aldrig har sett förr som håller i sitt barn eller går med barnvagn bara av att titta på honom. Den dagen jag får se min blivande kille hålla i vårt barn för första gången kommer alla klockor att stanna och jag kommer sväva på moln och bli kär på nytt!
Ha en underbar lördag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela