missmk

Live your life before someone else does

Det tar sig.

Publicerad 2012-01-23 12:25:24 i Allmänt,

Tycker att jag redan börjar se resultat på kroppen :) KUL! Det är sååå kul när man ser att träning faktiskt ger verkan. Underbart! Men jag har 6 månader kvar att köra på som sagt.. Och för er som tror att jag har blivit sinnessjuk att jag bara fokuserar på att gå ner i vikt har fel!! Jag vill träna upp en friskare och mer vältränad kropp bara och ingenting annat..
Nu ska jag snart åka till Marie i butiken och dricka hinkvis med kaffe och prata lite sommarplaner...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela