missmk

Live your life before someone else does

Fick nog.

Publicerad 2012-01-20 00:36:57 i Allmänt,



Jag fick nog av spotlife. Tyckte hela sidan var så himla rörig. Det var fult teckensnitt när man skrev som man inte kunde ändra och det som var droppen var att ibland gick det inte att göra nya inlägg. Det blev error hela tiden. Sen när man väl hade skrivit ett inlägg så var man tvungen att kopiera texten för ibland blev det bara tomma inlägg. Skit irriterande. Jag får verkligen damp när tekniken inte fungerar..

Så därför har jag bytt tillbaks till den gamla bloggen.. Ber om ursäkt om jag byter fram och tillbaks hela tiden :)
Men blogg.se har det aldrig varit några tekniska bekymmer med förr så jag hoppas att det fortsätter så..

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela