missmk

Live your life before someone else does

Flytt till västkusten?

Publicerad 2012-01-28 00:34:46 i Allmänt,

-
Innan jag åkte till Marie ikväll så färgade jag utväxten - igen! Så nu är jag som en ny och fräsch människa i håret igen. Underbart!
-
-
Vi gillar att spela spel och ikväll spelade vi Blocus eller hur det stavas? Det var kul och mycket hjärntänk! Kan behövas ibland ;)
Vi diskuterade även framtiden. Marie är också sugen på att börja plugga och ingen av oss vet egentligen vart vi vill bo någonstans.. Både Marie och jag har en förkärlek för västkusten och Marie sa "Jag kan lätt flytta dit!" Ja varför inte..
Det skulle faktiskt jag också kunna göra. Prova på liksom. Halmstad, Göteborg, Strömstad kanske? Min kusins tjej kommer ifrån Strömstad eller Grebbestad, och hon har berättat för mig tidigare att hon skulle vilja flytta hem igen och då kommer säkerligen Anders också flytta med och ja, om 2 av mina kusiner och Anders tjej väljer västkusten så är ju svaret enkelt. Jag hänger på! Fast det är klart. Jag kanske flyttar dit innan dom! :)
-
När jag gick in på min blogg nyss så blev jag så glad. Jag hade fått ännu en till kommentar :) Nu börjar ni skämma bort mig med dessa kommentarer kära läsare.. ;) Men ville bara säga att det värmer otroligt mycket av era fina kommentarer! Fortsätt gärna att kommentera och kommentera gärna om vad ni vill, eller fråga något ni undrar över eller något annat.. Vad som helst!
-
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela