missmk

Live your life before someone else does

Gillar ni mycket film och serier?

Publicerad 2012-01-29 16:50:24 i Allmänt,

Söndagar har en fömåga att vara tråkigast någonsin! Men jag har lyckats hitta en sida på nätet som jag ÄLSKAR så jag har aldrig tråkigt på söndagar nuförtiden..
Det är en sida där det finns massor med filmer och tv-serier att titta på. Jag är inte en person som sitter och laddar hem filmer, sånt orkar jag inte hålla på med så när man ändå är uppkopplad, varför inte kolla på filmer online?! :)
-
Sidan är ett paradis för mig. ALLA avsnitt av Vänner finns på sidan bland annat så jag är på säsong 4 just nu.. Dock finns det ingen svensk text så ni vet. Allt är på engelska vilket gör det hela ännu bättre!
Och jag menar i dagens samhälle finns det väl väldigt få av oss som inte förstår engelska..? :) Det har ju blivit som ett modersmål för oss! I alla fall för mig. Jag vill inte skryta men jag är sjukt bra på engelska, det är en av mina starka sidor vilket jag är ruggigt tacksam för! :)
-
Filmsidan hittar ni HÄR! (Öppnas i nytt fönster)
-
Nu ska jag träna lite. Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela