missmk

Live your life before someone else does

Idag har det varit kallt både ute och inne!

Publicerad 2012-01-23 22:49:18 i Allmänt,

Idag har jag varit i butiken med Marie. Sen drog vi hem till henne och satt och tjattra. Hämtade även William på fritids och kollade i gamla fotoalbum på när vi var små och när Marie och hennes kompisar var ute på resor och galenskaper. Det var den tiden då jag var liten och såg upp till Marie och hennes vänner och ville vara precis som dom. Haha!
Dessa dagar är ändå bland dom bästa när man har baggystilen. Jag tycker det är sååå snyggt och framför allt bekvämt!
Då det ska envisas med att vara snö och kallt ute så värmde vi oss med té. För övrigt var det lika kallt inne i Maries hus som det var ute!!! Trodde jag skulle frysa ihjäl.
Marie fick ju koka vatten till William som låg i badet då varmvattnet hade tagit slut så då passade jag på att värma mig också haha ;)
Jag hittade en bild på mig själv i Maries album :) Kan inte förstå att man själv har varit så liten! Men jag måste ju säga att barnkläder och nappar förr i tiden var allt annat än fina haha..
Vi var vänner redan innan jag hade fyllt 1 år som ni ser!! :) Älskar det här kortet på oss!!! Och jag kan ärligt säga att jag vet ingen annan som var så söt som liten flicka som Marie var. Självklart är hon söt nu med men som ni ser såg hon ut som en docka när hon var liten :) Det är så roligt att vi kan umgås nu som vuxna trots åldersskillnaden. Vi har så grymt kul ihop! :)
Vi bestämde ikväll att vi ska till vårt nya stammhak Helt Enkelt i helgen igen!
Och vet ni förresten??? Idag lyckades jag fixa 3 biljetter till Takida när dom kommer till oss i Gävle på front row till och med!!! :) Haha jag är bäst! Jag är världens lyckligaste just nu för allt i mitt liv! :)

Sov sött sen sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela