missmk

Live your life before someone else does

Ja vad säger man... jäkla unge! ;)

Publicerad 2012-01-25 13:32:08 i Allmänt,

För 2 år sedan när jag var med upp till Sälen första gången så åkte vi alla upp till snögubben i Lindvallen. Och då jag endast hade åkt skidor en gång tidigare i mitt liv så visste jag att detta skulle gå åt helvete så jag drack mig berusad på massa öl inne vid en bar så att jag skulle klara att åka ner för backen.. Gjorde jag mig illa så skulle jag inte känna något på grund av alkoholen liksom..
Det tog väl 4 timmar sen innan jag och Ninni var nere från en backe som kanske var 150 meter lång. Hahaha. Stackars Ninni (som var 16 år då) åkte med mig och fick se en syn som hon sent kommer glömma. Hon åkte och jag höll väl mest på skratta ihjäl mig och ramla omkull hela tiden. Det hann bli kolsvart ute innan vi var nere...
Och då fällde William en kommentar om detta i morse tydligen ;)
En sak kan jag lova er alla... Jag ska inte upp till nån jävla snögubbe detta år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela