missmk

Live your life before someone else does

Meeen hur rubbad får man bli?!

Publicerad 2012-01-30 01:36:19 i Allmänt,

Inte konstigt att vårt land ser ut som det gör (fler arbetslösa, inte tillräcklig sjukvård för äldre, kass psykvård, alla rika blir rikare och alla fattiga blir fattigare) när det sitter svin till politiker i riksdagen..
Dessa gubbjävlar lägger ju säkert skattepengarna till att översittarbarn ska få det så bra som möjligt istället. Sånt här gör mig såååå jävla förbannad!
-
Jag trodde jag hade en sne verklighetsuppfattning ibland men det är ju ingenting mot vad den här inkompetenta mannen har..
Han har nog sårat otroligt många ensamstående och arbetslösa föräldrar nu som inte ens har råd med julklappar till sina barn. Hur fan kan man säga något dylikt och i media dessutom? En 5 åring skulle ju fatta bättre!!
Jävla moderater! Och det mest ironiska i detta är att en av kristdemokraternas kärnfrågor i partiet är familjepolitik! Skrämmande!!!
-
Nu måste jag försöka sova innan jag exploderar!

Kommentarer

Postat av: Christian L

Publicerad 2012-01-30 11:51:23

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Grymt skrivet!



/ Christian

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela