missmk

Live your life before someone else does

Night.

Publicerad 2012-01-26 02:31:09 i Allmänt,

Idag kom mina träningskläder från Nike som jag även har invigt med gummiband och löpband. Skorna fanns ej på lager så dom kommer i slutet av feb.

Proteinburken var enorm för övrigt. Den luktar jättegott så jag ser fram emot att smaka den.

Jag ser även fram emot lördag när vi ska till Helt Enkelt igen. Fan jag har blivit en förvuxen tonåring som ränner ute hela tiden nu... Men så länge man fortsätter att vara singel så är det bara att smida medans järnet är varmt ;)

Och vem vet, kanske står Mr. Right framför mig på lördag ;) Hehe nej nu får vi ju inte glömma att det är Gävle vi pratar om.. haha.

Dessutom har jag alltid sagt och haft på känn ända sen jag gick i högstadiet typ, att jag kommer bli tillsammans med en kille som envisas med att komma ifrån en helt annan stad långt ifrån Gävle. Varför vet jag inte? Men det skulle inte förvåna mig om det blir så.

God natt! Jag gillar er - mycket! Så kul att se att det är så många återkommande besökare också.. Det klassar jag som toppbetyg från er till mig ;) Tsss. Puss på er!

 

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 13:08:38

Tjena. Kom in på din blogg när jag sökte på takida =P måste säga helvete vad snygg du är!! jag kan vara din mr right så du vet (sen bor jag inte i gävle heller) haha..

ha d bra

/Marcus

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-26 14:44:24

Men oj vad snäll du är! :) Nu blir jag tokgenerad! Tack tack! Haha men perfect match då hör jag! :)



Ha det bra du me!

Postat av: en annan Marcus

Publicerad 2012-01-27 22:35:39

Ja, när man ser de där ögonen så kan man inte annat än önska att man vore den där Mr Right.

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-28 00:22:49

Men underbara ni, tack! Vad glad jag blir! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela