missmk

Live your life before someone else does

Så här blev mina cupcakes!

Publicerad 2012-01-31 15:32:50 i Allmänt,

Satte mig direkt och pluggade när jag vaknade idag. Fy fan det blir bara jobbigare och jobbigare med matten :( Nu har jag precis lämnat in en uppgift.. Men jag kämpar på!
Fick även reda på igår att jag kan åka upp tidigare till Sälen så förhoppningsvis åker jag upp redan på tisdagen istället för torsdagen nästa vecka! :) Tjoho!
-
-
Så här blev mina supergoda chokladcupcakes igår :) Mamma blev jätteglad och ska bjuda hennes kompisar på dessa idag. Morfar fyller också år idag så jag gav mormor och morfar varsin cupcake igår när mamma och jag var där.
Jag blev riktigt nöjd då jag annars inte gillar att baka. Skulle aldrig falla mig in att stå och baka till sig själv liksom. Men när det handlar om födelsedagar och för att göra till någon annan så bakar jag mer än gärna :)
-
-
Kom hem halv 2 i natt så jag var tvungen att ta en bild så ni får se så jääkla sliten jag såg ut då haha. Kunde knappt hålla upp ögonen. För övrigt så är jag sååå jävla less på min näsa. Kan inte andas normalt ur den. Det känns som om det är något som "är i vägen" när jag andas. Kanske får operera och justera detta så att luftvägarna känns helt fria.. Skulle va så skönt!
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela