missmk

Live your life before someone else does

SachaJuan

Publicerad 2012-01-31 23:42:03 i Allmänt,

För ett tag sen köpte jag Moroccanoil som jag älskar!! En superdryg och bra olja som stärker håret. Nu har jag även köpt denna balsamspray från SachaJuan som jag verkligen kan rekommendera!!! Oljan + den här sprayen har gjort mitt hår friskt och glänsande! Jag är sååå nöjd! Så vill ni ha ett glänsande hår som stärks så köp denna genast!
Pris: 125 kr på bland annat Kicks.
-
Jag drar upp till Sälen redan på lördag istället för nästa vecka! Så jäkla kul!!! Jag kan knappt vänta! Kommer bli mycket party för min del där uppe. Inte med så mycket alkhol dock utan MINGEL!
Då vi har lägenhet på Högis så behöver vi inte ens gå utanför dörren till afterskin och allt det andra roliga + att vi får lite förmåner bland annat gratis inträde på nattklubben.. det tycker plånboken om!!! :D Fasiken vad jag ÄLSKAR fjällivet! Det är som att komma till en helt annan värld!
-
Imorn ska jag plugga lite sen ska jag hem till min kära Camilla. Vi ska ha kaffemys innan vi beger oss till ishallen och kollar när grabbarna lirar hockey.. Puss o kram fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela