missmk

Live your life before someone else does

Ser fram emot ännu en HET natt..

Publicerad 2012-01-26 23:52:43 i Allmänt,

Minns ni för ett halv år sedan hur jag berättade om att jag hade mardrömmar i stort sätt varje natt? Dom har kommit tillbaka. Och jag brukar aldrig drömma mardrömmar. I somras var första gången som jag ens drömde mardrömmar.
Jag kunde förstå varför jag hade mardrömmar då för då mådde jag så psykiskt dåligt, var helt under isen och bröt upp med mitt ex vilket var sååå jobbigt m.m. Men nu har dessa drömmar återkommit och jag förstår inte varför.
Jag har tagit kontakt med ett proffs angående detta och hon menar att detta kan handla om en inre stress bland annat men också något bra!
-
I natt drömde jag först att jag blev skjuten, sprang för mitt liv och blev jagad av en kille som ville döda mig. När jag vaknade kallsvettig ur den drömmen och somnade om igen så drömde jag direkt en ny mardröm. Jag var ute och gick helt själv i mörkret och en bil med 3 killar i förföljde mig, skrek på mig och började köra fortare och fortare när jag började springa. När bilen var 1 cm ifrån mig så vaknade jag i panik.
Jag berättade om mina drömmar för kvinnan och hon sa att det kan också vara tvärtom med mardrömmar att dom egentligen betyder något bra konstigt nog. Att jag blev skjuten och jagad kan i verkliga livet vara att någon kille "jagar" mig som gillar mig eller som vill få kontakt med mig.
-
Det är alltid lika intressant med drömmar tycker jag.. Det finns ju tydligen en hel rad förklaringar om detta... Och tydligen vill ju kroppen och hjärnan berätta något för oss men vi kommer nog aldrig riktigt få veta vad.
Nu ska jag snart lägga mig. Jag är glad nu efter att ha kollat på hockeymatch ikväll och fick se Brynäs vinna såklart ;) Men är rädd att min glädje kommer avta under natten.. :S
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela