missmk

Live your life before someone else does

Spara eller slösa?

Publicerad 2012-01-21 20:35:23 i Allmänt,

Har tränat ikväll. Tränade över en timme därav mitt inte alltför pigga ansikte. Trodde jag skulle dö när jag var klar i stort sätt. Tränade både med pilatesboll, gummiband, aerobicksbräda och löpband. I´m on fire now ;) Nädå men det är ju så kul. Kanske inte så kul att träna en lördagkväll bara men det blev en impuls grej.
Jag är faktiskt riktigt sugen på att gå ut ikväll. Till någon trevlig bar bara. Helt Enkelt funkar alltid och även Allstar.
Spara pengarna eller slösa? Hmm jag tror jag väljer det ordet som börjar på S! ;) Tsss...
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela