missmk

Live your life before someone else does

Takida är tydligen väldigt populära i Gävle!

Publicerad 2012-01-20 13:19:20 i Allmänt,

Jordens undergång är här. Biljetterna till dessa snyggingar är slutsålda i Gävle!!! Katastrof! Är sååå besviken! Jag skulle gå med Ida och sen skulle även Camilla, Per och Jonas dit. Men jag och Ida kommer kolla varje dag efter biljetter för det kommer säkerligen ske några avbokningar.

Det mest irriterande är att Takida är tydligen som mest poppis i Gävle för på alla andra ställen dom spelar på finns det många biljetter kvar. Bland annat i Uppsala och dom spelar i Uppsala om bara två veckor. Jag ska upp till Sälen samma dag annars hade jag gått på dom där.

Men i april spelar dom i Stockholm så får jag inte tag på nån biljett till Gävle så blir det huvudstaden istället . Jag SKA gå på dom så är det bara. Jag menar vem vill missa dessa snyggingar i Sveriges bästa band?
Kolla in Robbans tatuerade armar förresten. MMM SÅ GALET HETT! :)





Ni måste kolla in denna video. Så himla bra!!! Den är hemsk men tyvärr är detta vardagen för vissa kvinnor och barn vilket är fruktansvärt! Älskar att Takida gör videor och texter som får oss att tänka.. Och snygg-Robban spelar så otroligt bra!

Nu ska jag ta och träna lite..

Puss o kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela