missmk

Live your life before someone else does

USA-freak + 1 till favorit..

Publicerad 2012-01-27 17:21:56 i Allmänt,

-
Har varit och handlat med mamma och mormor idag. Denna supersnygga t-shirt fick följa med mig hem. Nu har jag köpt 2 tröjor och 1 sjal på mindre än två veckor som är USA inspirerade.. Vad kommer här näst tro? Jag har blivit ett USA-freak och jag har alltid och kommer alltid älska det landet!
Jag har nu varit på Bahamas, i Miami, Orlando, New York, Los Angeles och San Diego hittills i mitt liv och vet ni? Det finns mååånga fler ställen att besöka over there innan jag är färdig med resandet :)
-
-
Jag är en riktig accosear-tjej som hellre köper smycken, väskor, solbrillor, sjalar, halsdukar och mössor med mera, hellre än kläder. Idag införskaffade jag en till favorit runt halsen.. En fejkpäls såklart!! Skulle aldrig falla mig in att köpa en äkta päls!
Dubbla varv runt halsen eller...
-
-
...bara hänga löst. Lika snyggt med båda varianterna!
-
-
Hämtade ut mina stövlar/boots på posten idag också. Gillar dom jättemycket!
-
Har haft en mycket trevlig dag med mamma och mormor. Och min mormor är såååå cool. Hon är alltid så glad och rolig och idag frågade hon mig "Kollade du på hockeyn igår?" Ja, svarade jag. "Men vilka duktiga killar! Brynäs kommer vinna guld dom!" Sen var hon tyst en stund..
"Ja men sen då. Det där bråket på läktarna i derbyt AIK-Djurgården. Vilket folk det finns som förstör så där för andra! Jag begriper inte!"
Haha ja som ni hör så är detta som att diskutera med en kille.. Men det är min 70-åriga mormor jag pratade med :) Jag trodde inte att någon mormor i detta land visste vad derby, AIK och Djurgården va för något ;) Men tji fick jag!
Nu ska jag vila en stund sen ska jag hem till Marie.
-
Puss o kram.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-28 19:19:19

Hahah mormor med kollen!! :D coolt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela