missmk

Live your life before someone else does

Bröllopsklar!

Publicerad 2012-06-09 13:51:21 i Allmänt,


.

.


.

.
Okej jag ändrar mig nog ändå. Jag är nog både en sko- och klänningtjej. Fasiken vad kär jag är i min lila klänning!!
.
Nu är jag redo och stressad vilket jag inte behöver vara tydligen för jag pratade precis med Micke och han skulle hoppa in i duschen nu.
.
Ibland är jag riktigt avis på killar. Dom tar det alltid lugnt och det ända dom behöver göra är att klä på sig och fixa håret en aning så är dom klara.
.
Annat är det ju med oss kvinnor :) 3,5 timme tog det för mig att bli klar idag och ändå känner jag mig halvklar..
.
Puss på er, ha en fin helg!
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-11 16:23:19

jävlar va snygg du är!!! fult att vara finare än bruden :P

Postat av: Madde

Publicerad 2012-06-11 19:45:31

Haha men oj! Nej ingen risk. Fanns ingen som var i närheten av så fin som bruden var!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela