missmk

Live your life before someone else does

Cravings just nu..

Publicerad 2012-06-14 15:32:03 i Allmänt,

Ända sedan bröllopet i lördags har jag gått och suktat efter fantastiskt goda laxrullar med pepparrotskräm. Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det.

Så idag gjorde jag i ordning små rullar och åt upp dom på mindre än 3 sekunder :) Så otroligt gott!!! Jag har rejäl cravings på detta nu.

Om ni inte har provat detta än så gör de!!! Det ända ni behöver är rökt lax, pepparrot som ni river och blandar ner tillsammans med philadelphia ost eller cream cheese (eventuellt lite dill också).

Bre på smeten över laxen och rulla ihop. Skär sedan små bitar så det blir som rulltårtsbitar. Nu tog jag en rätt liten laxbit därav små rullar som passar som små snittar. Men naturligtvis funkar ju stora också, till förrätt till exempel.

Farligt gott mina vänner :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela