missmk

Live your life before someone else does

Drömmer sanna drömmar..

Publicerad 2012-06-19 11:47:40 i Allmänt,

Har ni någonsin drömt om saker som sedan har hänt i verkligheten? Jag börjar på riktigt tro att jag är lite synsk. På en vecka nu har jag drömt om flera händelser som sedan visar sig bli verklighet.
.
Fan vad läskigt det är rent ut sagt! Både på ett positivt och negativt sätt.
.
Innan helgen till exempel så drömde jag om hur det såg ut inne på relaxen som vi hade hyrt i lördags och det såg i stort sätt, precis likadant ut i drömmen som det gjorde i verkligheten och då ska tilläggas att jag aldrig har varit där och inte ens sett bilder på stället. Märkligt!
.
Sen drömde jag även en annan natt att jag träffade min barndomskompis och gamla klasskompis Simon. Kunde inte för mitt liv förstå varför jag drömde om honom när jag inte har träffat honom på säkert 7 år om inte mer.
.
.
I lördags när jag, Sanna, Sarah och Nettan stog och tog ut pengar efter middagen på Söderhielmska så kommer det en kille och går emot mig. Det var Simon! Han bor inte ens i Gävle och vi har som sagt, inte setts på evigheter. Hur häftigt och läskigt som helst att det kan bli så!
.
Det är inte första gången det här händer heller. När jag var yngre drömde jag också väldigt mycket sanndrömmar.
.
I natt drömde jag en supermysig dröm, att jag var mamma åt en liten nyfödd bebis (med långt mörkt hår, fina markerade läppar, långa mörka ögonfransar och helt fulländand och perfekt) som låg och sov på mitt bröst.
.
Jag minns att jag tänkte i drömmen vilken fantastisk häftig känsla det var. Men den drömmen vet jag att den inte kommer bli verklighet... än i alla fall :)
.
Efter att jag hade vaknat och somnat om efter bebisdrömmen drömde jag en till riktigt trevlig dröm men den tänker jag inte dela med mig av till er men jag hoppas att den kommer bli verklighet i den snara framtiden... ;)
.
Kram!
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela