missmk

Live your life before someone else does

Ensam

Publicerad 2012-06-23 00:44:55 i Allmänt,

.
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.. Jag har spenderat midsommarafton (som dessutom bidrog med strålande solsken hela dagen) helt ensam liggandes i sängen hostandes, med feber och jätte ont i halsen :(
.
Jag var dock tvungen att ta mig till affären och köpa lite föda som jag tvingade i mig. Jag gömde mig bakom mina solglasögon så ingen skulle bli rädd för mig hur eländig jag såg ut haha..
.
När jag sedan kommer in i butiken så är det första jag ser en söt gammal tant som föraktar mig med hennes blick där jag går och hostar och snorar samtidigt som hon även tittade på mig tröstandes och tänkande: "Stackars liten som är så sjuk idag."
.
Men men jag klarar mig. Ensam är stark ;) Cosmo, en wrap och mycket sömn har min dag bestått av. Hoppas ni har fått varit friska kära läsare och att ni har haft en underbar dag.
.
Imorn ska jag hem till mormor och morfar på middag med moster och hennes familj. Köpte blommor till mormor och morfar idag som jag nyser något otroligt av när jag är i närheten av dom haha. Min kropp gillar verkligen inte mig just nu ;)
.
Puss o kram.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela