missmk

Live your life before someone else does

Grattis LA Kings!!!! :)

Publicerad 2012-06-15 12:04:41 i Allmänt,

.
.
.
Mitt filmklipp och några bilder från Kings match mot Washington den 8 januari tidigare i år.
.
Jag kunde knappt tro att det var sant tidigare i veckan när LA Kings vann Stanley Cup. Hur häftigt som helst att jag har varit där och sett dom live i Staples Center!
.
Dom har aldrig någonsin vunnit hela NHL tidigare men just i år när jag var där så gjorde dom det :) Det är för bra för att vara sant!!!
.
Nu kommer jag alltid ha Kings i mitt hjärta! Och det var inte sista gången jag var där och titta på dom heller känner jag på mig.
.

.

.
Det vimlar även av världsstjärnor på alla Kings matcher. Här är Kate Hudson med sin son på väg in i arenan.
.

.
Ett stort fan och flitig besökare på matcherna är även Matthew Perry allas vår egen Chandler Bing.
.
.
Tom Hanks med fru.
.
.
Jag var inte ensam svensk där inne :) Alexander Skarsgård och Ellen Page brukar också titta på matcherna.
.

.
Men dom riktiga fanatikerna är konstigt nog familjen Beckham som inte missar en ända hemmamatch. Kul att dessa britter fått upp ögonen för hockey för det är ju annars totalt ointressant i England.
.
Beckhams var även på plats i vintras när jag var där när Kings vann med 5-2 mot Washington.
.
Kram på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela