missmk

Live your life before someone else does

Herr och fru Norberg!

Publicerad 2012-06-10 20:00:52 i Allmänt,


.

.

.

.
Blir alldeles tårögd så fina dom är!
.

.
Haha jag lyckades ta en av dom roligaste bilderna.
.

.

.
Helt underbar god mat bjöds det på, bland annat laxrullar med pepparrotsröra vilket var det godaste jag någonsin ätit!
.

.

.

.
Riktigt rolig grej i programmet.
.

.
Supergod tårta.
.

.

.
När brudgummen lämnade lokalen för att titta vad det stog i de pågående EM matcherna så passade alla killar på att kyssa Kattis på kinden :) Så gulligt!
.
Vi tjejer gjorde även likadant på Markus när Kattis hade lämnat lokalen. Rolig tradition det där tycker jag.
.

.

.

.
På kvällen drack vi mycket vin och blev fnittriga ;)
.
Vilken helt fantastisk dag, kväll och natt vi hade! Jag kan ärligt säga att jag aldrig har sett ett mer förälskat par än Kattis och Markus. Dom blev tillsammans när dom slutade 9:an, (alltså för en evighet sedan) och dom är fortfarande nykära!
.
Är så glad för deras skull och önskar dom all lycka!
.
Hoppas ni också har haft en fin helg kära läsare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela