missmk

Live your life before someone else does

Idas möhippa!!

Publicerad 2012-06-17 17:00:42 i Allmänt,

Jag ljög för er för några dagar sedan kära läsare. Jag berättade att jag skulle ut och äta middag med gamla jobbarkompisar igår. Så var det inte utan vi hade istället möhippa för min fina kusin Ida.
.
Var ju tvungen att ljuga lite för jag vet att hon läser min blogg varje dag ;) Dock så hade vårat kusin barn Stella, 6 år, redan råkat försäga sig till Ida. Haha underbara unge! Sånt som händer ibland.
.
Det blev otroligt lyckat igår!!!!
.
Här kommer bilder...
.
.
Jag lånade Williams scream mask som jag hade på mig när vi kidnappade henne.
.
.
Sarah och Nettan..
.
.
Haha tjusiga! ;) Sarah, Erika och Elin.
.
.
Snygg-Nettan!
.
.
Elin, Helena och Elin igen :)
.
.
Hela gänget inne hos Ida. Hon kände igen oss alla förutom någon enstaka. Hon sa att hon såg på sättet "vi förde oss" vilka vi var. Antar att hon känner oss för bra med andra ord.. Fan! ;)
.
.
Lite champagnedrickande på Idas gård i väntan på limon..
.
.
.
Jag ringde och beställde limon för några veckor sedan och fick för mig att det var en mindre med annan färg men detta blev över förväntan.
.
.
Mot Boulognerskogen.
.
.
Lunch i Gävles kasnske finaste natur i början av Boulogern och mitt emot högskolan.
.
.
Fina Ida :)
.
.
Sen dansade vi alla Egyptisk magdans med hjälp av en trevlig kvinna från Ryssland som var fantastiskt duktig!
.
.
.
Vill man hålla sig i form ska man absolut hålla sig till magdans. Man använder muskler man knappt trodde att man hade.. Jag har superont i axlarna, höften och svanken idag men det var det värt för fasiken vad roligt det var.
.
.
.
Haha jag dör!!! Vilken snygging!! Nu har vi gjort henne redo för att gå en runda på stan innan nästa anhalt. Skickade även denna fantastiska bild till Idas bror som var på svensexa i Uppsala med hennes blivande man.
.
.
Först lite vin, ost, kex och vindruvor.
.
.
.
Innan vi gick mot stan fick hon svara på lite frågor i Boulogern. Frågor om hennes blivande man för att se hur bra hon känner honom. För varje rätt svar fick hon ta av sig ett klädesplagg :)
.
.
.
Efter Idas enorma uppmärksamhet på stan och många timmar ute i kylan och regnet så gick vi till Fjärran Höjder där vi hade bokat relaxen. Gud vad skönt och härligt det var att få sätta sig i bubbelpoolen med en öl i handen !
.
.
Efter relaxen gick vi till Söderheilmska där vi åt jättegod mat.
.
.
Sarah och Elin har roligt! :) Så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort på länge.
.
Vi hade en helt underbar dag igår. Helt otroligt! Allt var så lyckat! Jättehärliga tjejer allihopa också! Nu ser vi verkligen fram emot bröllopet där vi kommer byta ut dessa sanslösa skrattattacker till tårfyllda ögon i kyrkan istället.
.
Kram på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela