missmk

Live your life before someone else does

Inväntar morgondagen med en kall

Publicerad 2012-06-08 20:50:27 i Allmänt,


.
Kom precis hem från Madde. Gud vad stressade dom är stackrarna ! :( Men det kommer gå så bra imorn.
.
Jag ska försöka leta upp en vattenfast mascara för om jag känner mig själv rätt så kommer det rinna en tår när jag ser det vackra brudparet :)
.
Fick även reda på idag att Maddes och min gamla klasskompis Bella från gymnasiet kommer imorn. Gud vad jag har saknat henne! Vi har inte träffats på säkert 4 år! Hon har nyligen fått sitt andra barn. En söt liten flicka :)
.
Nu ska jag sätta mig ute och filosofera lite. Sen ska jag inkränkta i Maddes hus imorn medans hon är och tar hand om bruden. Ska göra mig klar och möta upp hennes kille Micke som ska vara min kavaljer in i kyrkan.
.
Kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela