missmk

Live your life before someone else does

Kladdkaka med daimgrädde

Publicerad 2012-06-15 11:13:30 i Allmänt,


.

.

.
Mamma och pappa ska ha några av sina vänner på middag imorn kväll och tidigare i veckan hade dom lite beslutsångest vad dom skulle bjuda på för mat. Jag föreslog laxrullarna till förrätt och det tyckte dom lät bra så det ska dom bjuda på.
.
Sen ville mamma ha kladdkaka med daimgrädde så igår var jag så snäll och bakade en sån till dom tills imorn. Mamma tyckte det var bland det godaste hon någonsin hade ätit haha.
.
Och ja om man får vara så ful att tycka det om sin egen kaka så tycker jag nog det med.. Kanske inte den godaste någonsin men verkligen supergod.
.
Ikväll ska jag till Harrys med Ida, hennes kille och några andra. Vi ska givetvis kolla England - Sverige.
.
Jag läste i engelska tidningar igår. Där hånade dom oss inför ikväll. Det var en bild på Zlatan och över honom stog det "Zlatastrof!"
.
Men då kontrar vi till gamarna i England nu genom att säga, ikväll blir det Zvensk Zeger! ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela