missmk

Live your life before someone else does

Klirr i kassan = Bokat hotellrum

Publicerad 2012-06-07 20:55:29 i Allmänt,


.

.

.

.

.
Fina hotellrum på Tylösand hotellet.
.
Vad roligt det var att kolla bankkontot idag.. Alltid lika kul år efter år att få skattpengarna.
.
Jag ska spara det mesta. Jag ska inte göra något speciellt i sommar egentligen förutom bröllop och lite andra grejor men den största utgiften kommer bli Tylösand i slutet av juli. Jag bokade rum där nere igår i slutet av vecka 30.
.
Marie, jag och Mia ska dit och ta hand om oss själva och njuta av Sveriges finaste hotell och spa-avdelning. Och självklart sola, äta god mat och dricka nån drink på afterbeachen :)
.
Ska bli riktigt skönt att få unna sig och njuta av det här i slutet av sommaren innan pluggandet drar igång.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela