missmk

Live your life before someone else does

Lite shopping i regnrusket..

Publicerad 2012-06-02 17:57:37 i Allmänt,

.
Eftersom det regnar och endast är 6 grader ute i juni (!) så får man handla lite vinterkläder igen. Den här mysiga gråa tröjan köpte jag idag.
.
.
Fina och långa fjäderörhängen fick följa med hem också...
.
.
...samt ett par Ray Ban-modeller då solen är så oerhört stark och skön just nu ;)
.
Utnyttjade även ett presentkort jag hade på en hårsalong idag där jag köpte en stor flaska innehållande någon slags skyddande inpackning. Kul med hårprodukter tycker jag :)
.
Puss på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela