missmk

Live your life before someone else does

Måla tavlor = Bra terapi

Publicerad 2012-06-03 20:37:23 i Allmänt,

.
.
.
Tror att det är vädret som gör mig lite nere idag. Det började med att jag fick ont i huvudet tidigare idag, sen gick det över och efter det har jag istället bara varit allmänt bitter hela eftermiddagen utan någon större anledning egentligen. Men aja, alla dagar kan inte vara bra.
.
Tavlan som ni ser målade jag för ett tag sedan. Det är något som gör mig glad när jag får måla och mixtra med fina färger. Ibland blir det inte ens ett motiv utan jag kladdar mest men även en massa meningslösa streck är ju konst sägs det ;)
.
Nu ska jag börja måla en större tavla (andra bilden) och lyssna på lite härlig reggae och drömma mig bort till den riktiga sommaren.
.
Älskar att måla och kladda.
.
Jag är inte så bra på att prata om mig själv och mina bekymmer med andra såvida inte någon bryr sig och är intresserad på riktigt hur man mår (för sånt märker man, vilka som är äkta och falska).
.
Jag är istället en bra lyssnare och gillar att lyssna på folk och försöka hjälpa andra i andras problem och situationer.
.
Men måla är faktiskt en bra terapi har jag kommit underfund med. Det är rätt mycket känslor som kommer ur mig när jag målar. Bra att rensa sig själv ibland ;)
.
Kram!
.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-06-03 21:39:28

Åh vilken fin tavla du gjort! Häftiga färger du har fått till. Måste säga att jag även älskar din profilbild med solbrillorna till höger. Du är så vacker och har en sån utstrålning med ditt fina leende :-)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-06-05 10:39:53

Tack snälla Anne va glad jag blir! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela