missmk

Live your life before someone else does

Missat samtal från New York

Publicerad 2012-06-04 15:53:59 i Allmänt,

.
Efter att jag hade duschat idag såg jag ett missat samtal - från New York! Min första tanke var direkt att det måste vara jobbet jag sökte i L.A. Har för mig att huvudkontoret låg i New York.
.
Dom får ringa igen och det gör dom säkert om det är viktigt. Jag känner inte riktigt för att ringa upp då det kostar ca 50 kr/min. Och sen vet jag ju inte vem det är?
.
Det kanske är något lurendrejeri också med något lotteri som folk brukar bli blåsta på från utlandet.
.
Om det skulle vara angående jobbet i L.A så kan jag i alla fall inte tacka ja eftersom jag nu har kommit in på en utbildning.
.
Herregud jag är ju egentligen sjuk i huvudet som i så fall tackar nej men jag vågar inte riskera att dra mig ur skolan nu för sen kanske det dröjer 4-5 år innan jag kommer in på någon utbildning igen..
.
Hmm, jobbigt att ha dilemman ;)
.
Ha en bra dag!
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-06-04 21:08:48

Tror knappast att nån ringer dig mitt i natten för ett jobb, så du gjorde nog rätt som missade det där samtalet...

Postat av: Madde

Publicerad 2012-06-04 22:03:48

Jo det kan vara så för dessa människor jobbar natt ibland också och vet att det är morgon/dag här när dom ringer..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela