missmk

Live your life before someone else does

Mitt förflutna

Publicerad 2012-06-25 15:52:59 i Allmänt,

Har sovit ruset av mig x antal timmar dessa dygn. Känns skönt. Här kommer lite bilder på mig som liten och från min 20 års dag.
.
Enjoy ;)
.
.
.
Min vackra mamma, 24 år och lilla jag, 3 år Det fanns många bilder på mamma i dom gamla fotoalbumen hos mormor och morfar när hon var ung och hon var så otroligt vacker på den tiden så det är sjukt. Hon såg ut som en modell på varje bild.
.
Ja givetvis är hon ju vacker nu me :) Hon har i stort sätt inte förändrats ett dugg på alla dessa år och jag hoppas innerligt att även jag kommer se lika ung och fräsch ut när jag är i 40-50 års åldern.
.
.
.
När jag fyllde 20 fick jag detta kollage av mina kära vänner. Haha så himla kul att se! Som ni ser så var jag tokblond vid denna ålder.
.
Alla i gänget på den tiden hade även ett smeknamn som stämde med våra personligheter och leverne och jag kallades för Paris Hilton. Väldigt ytligt om ni frågar mig men det hör väl till i den åldern :)
.
Det var utan tvekan den roligaste tiden i mitt liv. Varje helg väntade nya äventyr och det fanns nog inga som var så spontanta och oblyga som jag och mina vänner. Jag är verkligen glad att vi tog vara på livet i den åldern och hade roligt.
.
Men mycket har hänt på 5 år. Jag personligen har gått från att ha varit kommunens kanske största partyprinsessa där jag levde livet till fullo med mina lika galna vänner till att ha blivit lugn, jordnära, stabil och faktiskt en aning reserverad emellanåt har jag märkt.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela