missmk

Live your life before someone else does

Nu lämnar jag er..

Publicerad 2012-06-26 01:12:09 i Allmänt,

Jag har funderat nu under en ganska lång tid och det är dags för mig att sluta blogga. Åtminstone ett tag framöver. Jag har ingen kraft och energi till att blogga längre.
.
Jag kommer nu att lägga all fokus på sommaren istället och på dom som inte bara läser om mig utan som vill spendera tid med mig i verkligheten också :)
.
Känner att jag har fått lite bloggtorka. Men jag ska samla på mig massor med intressanta och roliga inlägg att skriva om vid ett senare tillfälle.
.
Skulle tippa på att jag kanske börjar blogga igen runt när pluggandet drar igång. Jag kommer då att berätta om utbildningen och mitt framtida yrket och ge tips och råd om några av er kanske skulle vara intresserade av samma yrke.
.
Tills dess, sköt om er och ha en underbar sommar så får vi se när vi hörs igen! Och TACK till er alla, både dom jag känner och inte känner för att ni har följt mig och vad jag skriver. Det värmer och är kul!
.
.
Yours truly!
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-06-26 22:11:13

Du kommer att vara saknad. Var så säker... *Kram*

Postat av: Anne

Publicerad 2012-07-05 23:51:14

Oj vad tråkigt att du slutar :-( Du är en sån inspiration i ditt skrivande, ditt tänk, ditt yttre, din personlighet, ja i allt :-)

Ser fram emot att du börjar skriva sen igen. Kram!

Postat av: Jonas

Publicerad 2012-07-11 13:13:08

Kom in på din blogg för ett tag sedan och har följt den lite ibland... Du är väldigt vacker och verkar vettig och bra. Vet inte riktigt om du är singel eller inte, men ville bara säga att om du har kille så hoppas jag verkligen att han håller hårt i dig och aldrig släpper taget och om du är singel så kan jag från hela mitt hjärta säga att alla killar som låtit dig gå är sjuka i huvudet för dom kommer aldrig komma i närheten av en lika bra tjej som dig igen =) Var bara tvungen att säga det för det förtjänar du att höra ;) Lycka till med utbildningen.
/Jonas

Postat av: Madde

Publicerad 2012-08-29 23:28:39

Tack snälla ni för era kommentarer! Gud vad bortskämd jag blir med alla fina ord :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela