missmk

Live your life before someone else does

Trevlig midsommar allihopa!

Publicerad 2012-06-21 00:32:46 i Allmänt,

.
Önskar er en trevlig midsommar redan nu då jag för tillfället är sjuk och kommer kurera mig samt packa hela dagen imorn. Ska även iväg och skjutsa mamma och pappa till bussen. Dom ska först till Stockholm och sedan till Visby över helgen. Jag är så avis, Visby som är så fint!
.
Ska bli så mysigt på fredag. Jag, Marie och våran underbart härliga och roliga vän Johan ska ut på sjön och mysa. Vi ska börja med att sola på en superstor brygga, äta jordgubbar, glass och göra sommarkransar. Sen ska vi grilla och dricka rosé.
.
På lördag sen så föreslog jag att vi kunde dra till ett av Sveriges absolut finaste sommarställe, Öregrund. Kommer bli superkul!
.
Nu ska jag smörja in mitt bröst med vick och hoppas att jag känner mig friskare i morgon.
,
Puss och kram på er alla! Sköt om er, ha en fin midsommar och gör inget dumt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela