missmk

Live your life before someone else does

Underbara sol..

Publicerad 2012-06-18 16:37:32 i Allmänt,

.
.
Då det envisas med att regna konstant någon gång varje dag i vårt kära land så får man passa på att sola när väl solen visar sig. Idag var en sån dag.
.
Jag blev så glad när jag såg i morse att solen var på väg fram, sen dröjde det inte länge innan jag låg ute i bikinin och lyssnade på radion.
.
Fler sånna här dagar tack!
.
Har pratat med Marie idag också om planer inför fredag. Det blev inte Håkan och Jocke för mig ändå utan vi ska istället ut på sjön om vädret tillåter. Ska bli så himla skönt. Jag ska få låna pappas båt. Snällt!
.
Usch jag gillar inte att ha för många alternativ att välja mellan under dessa högtider. Man får alltid beslutsångest vilket ställe man ska till och så är det så tråkigt att tacka nej till en fin inbjudan :(
.
Men skärgården lockar mest för min del i år!
.
Fan vilken hemsk människa jag är! Här håller jag på klagar för att det finns "för mycket" att göra under midsommar och så finns det säkert dom stackrarna som är helt ensamma under dessa helger och som inte har något alls att välja mellan..
.
Ska genast sluta gnälla :)
.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-06-18 22:49:39

Men va härligt brun du är människa :-) Skit snygg som alltid!

Svar: Tack snälla du! Ja det känns bra nu dom korta stunderna solen visar sig så man kan få lite färg på kroppen.
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela