missmk

Live your life before someone else does

Flickan och kråkan - Madde och skatan ;)

Publicerad 2012-06-04 23:42:33 i Allmänt,

.
Nu ska skatan strax sova ;)
.
Har precis suttit och beundrat min fina lila klänning som jag ska ha på mig nu på lördag när Kattis och Markus blir herr och fru!
.
Satan vad fort tiden går! Första bröllopet redan på lördag! Det är ju inte ofta man träffar dessa finingar då dom annars bor i Göteborg men snart är det dags.
.
Ska även bli så himla kul att träffa alla andra, systrarna Ericsons moster, kusin och morfar bland andra som jag ser en gång om året annars om ens det.
.
För er som inte hänger me nu så är detta min andra släkt jag pratar om kan man säga. Jag har varit en del av dom sen jag och Madde Ericson lärde känna varandra en solig dag sittandes på en sten utanför skolan när vi gick i 6:an och skulle börja samma klass i 7:an.
.
När vi båda precis hade lärt oss vad smink var. När jag försökte göra mig fin för alla tuffa killar i 9:an genom att smeta på mig ett 5 cm tjockt lager foundation i ansiktet och när Madde tyckte hon var fantastiskt fin i knallblå mascara. Hahaha jag dör! Ja, ni vet på den tiden då man fortfarande var liten och söt ;)
.
Imorn ska jag hem till Madde och färga håret på henne tills hon ska vara brudtärna och toastmadame på lördag.
.
Sov gott alla!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela